Hvis du har sendt en test af sted til kandidaten, men denne siger de ikke har modtaget nogen invitation, er der forskellige ting du kan tjekke:
- Spørg om kandidaten har tjekke sit spam filter.
- Tjek at du har oprettet kandidaten med korrekt mailadresse. Hvis ikke, så ændre mailadresse på personen og gensend invitationen.
- Gå ind i assessmentmenuen og tjek, om du har husket at udgive assessmentet. Invitationer kan ikke afsendes før et assessment er udgivet. Du kan nemt tjekke dette i assessment menuen, hvor der vil være en grøn prik ud for dit assessment, hvis det er udgivet, grå hvis det er arkiveret og gul hvis det ligger i kladde version.
- Gå ind i selve assessmentet og tjek E-mail status. Den ses på linjen for den relevante kandidat i kolonnen "E-mail status". Hvis mailen ikke er sendt, så gensend invitationen.
- Er alt ovenstående korrekt så fjern kandidaten fra assessmentet, , opret et åbent link i assessmentet og send dette til kandidaten i en mail udenom platformen. Se videoen "Opret åbent link" her på FAQ'en.