Opret Criteria Input

Du kan nu indhente Criteria Input fra dine stakeholders. Det gøres inde i selve assessmentet.

1. Gå hen på den testløsning du vil indhente Criteria Input fra. Hvis der ikke allerede er oprettet et Criteria, gøres dette ved at trykke på det grønne +.

2. Gå hen på fanen "Criteria Input".

3. Tryk på det grønne + for at tilføje en stakeholder. Du kan tilføje alle de stakeholders du vil. 

4. Udfyld E-mail, navn og valg af sprog til invitationsmailen og tryk på Send-knappen (den blå pil). En invitationsmail sendes automatisk til den tilføjede stakeholder. 

Hvis du gerne vil modtage en mailnotifikation, når stakeholder har givet Criteria Input, skal du indstille dette i platformen. Det gøres her:

Tryk på firmanavnet (øverst i højre hjørne) > Tryk på Indstillinger > Tryk på fanen Notifikationer > Aktiver "Kriteriesvar fuldført".

For at se deres Input, går du ind i "Criteria Input" fanen i assessmentet (samme sted som du bad om input).